Harry Potter
Ca pourrait être de Avalanche Software aussi. Y a plus d'un an y avait une rumeur comme quoi ils faisaient un RPG Harry Potter ^^
Des infos sur le jeu : 😀
a dit:Set in the 19th Century (1800’s) Wizarding World, this 3rd person open-world action RPG game centers around your character with unique abilities who has eared a late acceptance to Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.
You are a newly arrived 5th year student to Hogwarts that demonstrates a latent gift for magic with a unique ability to track and identify remnants of a pottant ancient power. Upon arrival, strange events begin to materialize In the Forbidden Forrest and trouble begins o brew within the castle walls. Together with Professor Elezar Fig, you embark on a journey through both familiar and never before seen locations to bring to light the truth behind these mysterious occurrences.
On your quest you will craft potions, master new spells, and discover fantastical beasts. You will battle Dark Wizards, Goblins, and other supernatural enemies and uncover the truth about your destiny – the Fate of the Wizarding World lies in your hands.
FEATURES
- Journey to Hogwarts to become one of 8 different Wizard types
- Experience Hogwarts, make new friends, uncover new secrets, and change the fate of the Wizarding World.
- Experience a new magic system that creates countless possibilities to master magic.
- Freely explore the Wizarding World for the first time., Choose your house and friends at Hogwarts, and decide to pursue a path of good or evil.
- Create your own witch or wizard, and experience a all new story separate from the books or films
13761 messages
Publié le
Ca pourrait être bien intéressant, y'a de quoi faire sur l'univers, et le genre est pas un mauvais choix.
Sinon pas que je crache sur les anglophones mais y'a un bon résumé de la rumeur en français sur d'autres sites 🙄 (le leak provenant de reddit, y'a pas tel ou tel site qui a été le premier à lâcher l'info, donc tant qu'a faire...)
En tout cas ça risque de précipiter une annonce si c'est pas un (très bon) fake
26241 messages
Publié le
13761 messages
Publié le
Je trouve plus logique en français quand dans tous les cas c'est juste du "rapportage" après en l'occurrence ils disent mot pour mot la même chose, donc bon...
En tout cas un trailer avancé comme ça qui fuite sur un truc non annoncé ça la fout mal, curieux de voir s'il vont effectivement faire une annonce prochainement (dans la journée), ou faire les morts
4552 messages
Publié le
489 messages
Publié le
26241 messages
Publié le
2046 messages
Publié le
Une des rares licences que je peux revoir / relire régulièrement sans me lasser^^
3973 messages
Publié le
85 messages
Publié le
P.S: Suivant la plateforme, je pourrais aussi être intéressé 🤩
13761 messages
Publié le
85 messages
Publié le
11 affichés sur 11 trouvés