Gul'dan (Warcraft) - Damtoys
*** DAMTOYS EPIC SERIES: WARCRAFT - GUL’DAN(NO.DMLW01)***
Damtoys proudly present the highly anticipated, classic character by Daniel Wu from Warcraft - premium statues - GUL’DAN (NO.DMLW01), officially authorized by Legendary.
And this is the officially start of our new statue series -EPIC SERIES! It is the high end collectible statues present by our best develop team.
As one of the most important characters of the Warcraft film - GUL‘DAN, Our team bring the scene in the film When Gul’dan opens the dark portal to Azeroth, walks down slowly from the red cliffs. His eyes full of the green evil Fel. You would see thought the statue and foresee the moment when war with Alliance is about to begin. The coming fate of Orcs is holding in Gul’dan’s hand.
Base on the character design and accessories in film, our develop team restore Gul’dan with this 31” (79cm) tall highly detailed statue. About Gul’dan the fabric and material of outfit we used are real materials. After carefully choose the fabric for the outfit, and decided use a premium romney wool fabrics to represent the color and quality in the film. For the binding ropes & straps, we chose the real leather strap and hemp rope. We use the breathing lights in the headsulpture to show the light effect of Fel; And for his beard, we experimented the most complex planting hair process to achieve the closest effect to the film. The skin texture of whole body is highly realistic detailed, restore the closest effect from both vision and touch.
Prix conseillé: $1400
Date de sortie: 3e quadrimestre 2017
Liens:
La Cité Des Nuages (1799 €)
Sideshow ($1400)
Caractéristiques:
Dimensions : 79cm x 70cm x 54cm
Voir le spoiler
Poids : 14 Kg
Matériaux utilisés :
- vêtements : fourrure, tissu
- corps et socle : poils synthétiques, Polystone
- éclairage : LED (yeux)
Galerie photos :
21093 messages
Publié le
FRANCE, Paris
MACHINEGUN.FR
Website : www.machinegun.fr
email : admin@machinegun.fr
Tel : 0033 142 551 017
We don’t have any physical store, clients pickup the orders at our warehouse.
FRANCE, Paris
QUICK TOY
Website: http://www.quick-toy.com/
email : admin@quick-toy.com
Tel : 0033 142 551 017
We don’t have any physical store, clients pickup the orders at our warehouse.
FRANCE, Rochefort
One Sixth Hobby
Website : =onesixthhobby.comonesixthhobby.com
Adress : www.figurines-12-pouces.com
mail : contact@onesixthhobby.com
Phone number : +33(0)625931981
Online seller only
50137 messages
Publié le
21093 messages
Publié le
"Bonjour,
Damtoys n'a qu'une licence pour vendre en Chine les produits WOW. Mais nous essayons de trouver une solution avec eux."
21093 messages
Publié le
Prix : 1799 €
5005 messages
Publié le
31 messages
Publié le
21093 messages
Publié le
➡️ Damtoys.
Il s'agit, avec Orgrim, de leur plus grosse pièce étant donné qu'à la base ils font dans du 1/6 articulé.
D'ailleurs certains se sont plaints sur leur réseau car justement à l'opposé de ce qu'ils ont l'habitude de proposer.
31 messages
Publié le
21093 messages
Publié le
Gul'dan (et Orgrim) sont vraiment à part par rapport à ce qu'ils produisent habituellement, du coup difficile de te répondre.
Je ne les connaissais pas avant donc je ne peux pas te dire si ça vaut le coup ou non de mettre une telle somme dans cette statuette, néanmoins au regard des dimensions annoncées et des matériaux utilisés (la barbe est faite en poil synthétique implémentés un par un), si tu as les moyens, fais-toi plaisir. 😉
Perso si je le pouvais, je prendrais bien les 2, mais je vais me contenter des photos. 😐 (sauf si je gagne au Loto dans les prochains jours. 🤣 )
31 messages
Publié le
21093 messages
Publié le
J'espère juste du coup qu'à cause de moi, vu le prix, tu ne le regretteras pas. 😖
3543 messages
Publié le
Elle défonce, vraiment classe rien à dire
15980 messages
Publié le
21093 messages
Publié le
31 messages
Publié le
3493 messages
Publié le
Mais magnifique pièce, tu va te faire plaisir phylassio !
5005 messages
Publié le
50137 messages
Publié le
mdr cette fois c'est juste bobby 🤣
+1000
j"espere aussi qu'il te reste de la place de libre, parce qu'elle est vraiment ENORME 😛
18 affichés sur 18 trouvés