EditionCollector.fr est un site d'actualité sur les éditions collector, limitées, spéciales, numérotées, steelbook de jeux vidéo/ films avec des news et bons plans quotidien pour compléter vos collections !
11163
collectors
18419
membres
509338
commentaires
9003
connectés
26241 messages
Publié le
144 messages
Publié le
15980 messages
Publié le
26241 messages
Publié le
Today, we proudly present the first Leather Slip made by Manta Lab. We have mentioned about making a video to show leather slip to our customers but due to a technical difficulty, we couldn't make the video we wanted in short period of time. We are truly sorry for this. Instead, we have prepared a batch of photos to highlight our leather slip edition.
Borrowing from our website, please look below for the description of the Revenant leather slip edition.
"The first premium leather slip made by Manta Lab. This special edition is made out of high quality faux leather which changes color with application of heating to the surface. The Pyrography creates great debossing effect to the original artworks of "The Revenant". All leather slips have been assembled by skilled leather craftsmen. Multiple stitching on the spine of the slip to give extra details. Velvet covered inside for a subtle finish."
We had options to make the leather slip more luxurious but we wanted to stick to the theme of the movie and apply more weathered and rustic feel to the leather. As a result, we are quite happy with the sample we've received from the leather shop.
Since this is the first time our company introducing a product with new material, we have been getting enormous amount of inquiries and requests both locally and internationally. In order to fulfill the demand, we have decided to change the ratio of our total print run as below.
Leather Slips -> 800 Copies
Full Slips -> 500 Copies
Lenticular Slips -> 400 Copies.
We were very excited to see the sample come to our office and we hope that our customers feel the same way. As we always say, real products are much better than pictures. Also, with the other editions, we have put a lot of time and effort into making them. We hope our customers can support the other editions of this release as well.
Thank you very much for our customers for viewing our post and we hope to see you at our pre-order (8PM, August 5th, 2016, HKT, UTC+8).
Best regards,
Manta Lab
1365 messages
Publié le
113 messages
Publié le
enfin ça fait plaisir
2081 messages
Publié le
J'ai juste une question existentielle qui me viens : Est ce que je sécurise par GB ou alors est ce que je tente en direct sur le site? Dilemme dilemme... 🤣
15980 messages
Publié le
2081 messages
Publié le
C'est clair... Mais j'ai un apport non négligeable d'argent grâce à mon anniversaire, ce serait con de pas en profiter! 😛
Mais j'ai envie de retrouver l'adrénaline de la précommande à la seconde! 😀 Donc je prend le risque. 😉
26241 messages
Publié le
15980 messages
Publié le
6827 messages
Publié le
2081 messages
Publié le
26241 messages
Publié le
13761 messages
Publié le
Je comprends que pas l'interet d'avoir fait un objet potentiellement contemporain a l'epoque du film, puis y avoir gravé grossièrement les tetes des protagonistes... Un dessin de paysage ou similaire a celui du steelbook aurait été bien mieux ... Selon moi
144 messages
Publié le
13761 messages
Publié le
26241 messages
Publié le
C'était 55€fdpin pour Man of Steel 😉
GB: ça c'est le prix d'un Blufans dit pas n'importe quoi ^^
144 messages
Publié le
Car je compte me prendre le LeatherSlip donc ça devrait faire 43€, et si on rajoute 11€ de frais de port, on approcherait des 54€ en tout.
Merci de vos réponses ! 😀
144 messages
Publié le
Apperement certains "A" coréens marchent, mais si c'est bien un A officiel, ça sera dommage tout de même de payer autant pour un bluray non lisible 🙁
26241 messages
Publié le
144 messages
Publié le
Et même sur le site, ils insistent bien en mettant pour chaque édition = Region Code : A
26241 messages
Publié le
144 messages
Publié le
5005 messages
Publié le
26241 messages
Publié le
26241 messages
Publié le
15980 messages
Publié le
Au final c'est passé comme papa dans maman xD
26241 messages
Publié le
ouais j'aurai économisé $20 😐 mais bon je pouvais pas savoir.. je vais leur envoyer un mail pour leur demander quand même
113 messages
Publié le
Enfin one click preco.
Ca vas faire long jusqu'à mo septembre
2081 messages
Publié le
113 messages
Publié le
26241 messages
Publié le
144 messages
Publié le
144 messages
Publié le
113 messages
Publié le
26241 messages
Publié le
essaye de checkout 😉
113 messages
Publié le
26241 messages
Publié le
Constantine
144 messages
Publié le
26241 messages
Publié le
144 messages
Publié le
113 messages
Publié le
Je l'ai trouver sur la Bay en amaray a pas cher...
113 messages
Publié le
Alors qu'il est toujours dispo sur le site....
26241 messages
Publié le
1365 messages
Publié le
26241 messages
Publié le
15980 messages
Publié le
50102 messages
Publié le
26241 messages
Publié le
As we've promised this week, here are the live pics of <The Revenant> Full Slip. Our Full Slip is looking sweet as always 😉. Mixture of UV, Scratch Resistance coating, Matte Navy Foil stamping and Embossing came out quite beautifully together and making this slip one of the most unique versions for The Revenant. We won't post too many photos because we want our customers to enjoy it when they receive them in coming weeks. Next week will be shipping for the pre-order of The Revenant. Thanks for being patient us.
For more information, please visit our website 😀. Also, we are trying to set up our subscription letters for our website. Manta could always use more subscribers!
Thank you!
Best regards,
Manta Lab
50 affichés sur 153 trouvés